fredag 4 februari 2011

Vårvindar friska!

Herre min je vad det blåser! Snart landar det väll en björk på taket eller någonting...

Jag har precis mottagit ett mess från mitt vinsälskap, hon skulle jobba ikväll = inget tjejsnack :(
Så himla trist!! Men det var nästan väntat att det inte skulle bli av, man får inte vara för pepp...

Som på morgonen när jag skulle åka till jobbet t ex jag hade haft lite vårkänningar, jag menar det har ju töat utav bara den de sista dagarna och sådär. Så jag tog på mig mina vårigaste halvstövleter och gick ut till bilen - bara för att få skrapa rutan!! Mutter och morr!! Ja ja det var ju bara 1- så det var inte så farligt tyckte jag.

Under första lektionen reviderades dock min uppfattning om vårens antågan för Milda Matilda vad det snöade, morgonpromenaden tog jag i snöstorm! Tur att jag hade ordentliga kängor på jobbet!

Dagen har förflutit bra och Isländskan var tillbaka - ROLIGT!!

Efter jobbet stack jag in till lilla goa Stängnäs och handlade inför den stundande kvällen, tacos ska det bli MUMS :) och så blir det till att dippa morrötter till Lets dance ikväll. Blir väll jag och flickorna som hänger vid TV:n. När jag ändå var i Strängnäs köppte jag en födelsedagspresent till blivande 9 åringen och tulpaner 29:- bra skit = bra pris!!

Nåväl det återstår att se vad som händer här ute i skogen en fredagskväll, jag håller tummarna för att det dyker upp någon oväntad men ack så efterlängtad god vän!!

Ses och hörs <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar