onsdag 9 februari 2011

Onsdagar...

Så då har hela onsdagen passerat. Den har som många andra onsdagar varit av det fartfyllda slaget. Jobbet förflöt bra ett och annat bekymmer med olydnad hos mina blivande åttaåringar uppstod så fröken fick bli sträng!

Hos sjukgymnasten gick det också bra, hon kollade igenom min hand och konstaterade att det som tur är inte är ett problem som inte kan fixas. Tydligen så hade jag fått en kraftig stukning av smällen i krocken och ordentliga nervskador vilka är sega att läkas ihop. Så nu ska jag sjukgymnastika mig för fullt fram över, behöver också köpa mig en avslapningsboll så att handen får tränas upp på ett mjukt sätt.

Kvällen har gått snabbt, jag kom hem, körde en runda med dammsugaren och gjorde lite småfix som att duka och förbereda efterrätten osv. Sedan ramlade tjejerna in :) vad kan jag säga... god mat och trevligt sällskap inte undra på att tiden far sin kos!

Imorgon är det torsdag, det är sjukt hur veckorna far fram!

Men nu dax att sova!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar