måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Det är så märkligt hur en enda dag verkligen kan lyfta en ur vardagsslummern! Jag minns inte riktigt hur det började, det där med att alla hjärtans dag fick en väsentlig plats i mitt liv MEN jag misstänker skarpt att det har någonting att göra med att jag fick ett litet flickebarn då!

Idag är flickebarnet en stor och födelsedagsfirande 9 åring!


Dagen började självklart med firande av födelsedagstjejen med paket och frukost på sängen.
Där efter for jag till jobbet och försökte att sprida lite kärlek genom lite olika hjärtmedelanden, jag har också varit på hjärtjakt både i gamla fotofiler och på jobbet här kommer resultatet:

Dethär fina nyponhjärtat har mina elever trätt...


 
ett till



här har fröken kladdat på fönstret...


Hjärtsamling...






mammas och Jannes snygga ljusstake :)


en present från mina elever :)



Jag och min goda vän Annelie upptäckte denna stubbe för några år sedan när vi var på hundpromenad!


Efter att ha gottat sig i alla dessa hjärtligheter ska ni också få se på Klaras önskefika födelsedagen till ära!
Marängsviss...



och kladdkaka :)


Fikat fick godkänt!

Nu ska jag ta och lägga min lilla 9 åring. Hoppas ni alla har haft en lika hjärtlig alla hjärtans dag som jag!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar