tisdag 8 februari 2011

En helt vanlig tisdag...

Så har då denna dag gått mot sitt slut, har gått omkring och kännt mig nyförlöst hela dagen - satans träningsverk! Men efter en härlig prommenad i eftermiddagens solsken med min forfarande kraftigt decimerade klass började jag åter känna mig som människa.

Tisdagar innebär lång arbetsdag så jag var hemma runt 17.30 snåret då slängde jag ihop en omelett som jag åt sittandes vid öppna spisen medan jag tände denna. Sedan var det dax att packa gympakläder till Amanda som var hemma hos en kompis, henne skulle jag plocka upp på vägen till gympan. Jag han faktiskt med en minipaus i sängen på 10 minuter innan jag bytte till mina träningskläder och stack för att hämta Amanda. Så var det då gympapass och det var tufft med en öm kropp men det gick bra!

Nu är jag åter igen hemma och har hunnit med den outsinliga disken och de lika outsinliga smulorna på bord och bänkar - JAG HATAR SMULOR!! Brukar säga till tjejerna att jag är allergisk mot dem! Har även intagit en välbehövlig kopp te och nattat barnen, så nu är det dax för mamman att få en välförtjänt dusch och en efterlängtad dos med sömn så man är redo för elever, sjukgymnast och mina goá brudar imorgon :)

Natti natti <3   

1 kommentar:

  1. Du är så bra systra mi! Jag sliter också på trots träningsvärk och onda kroppsdelar!

    Love you, wish you a great wednesday!

    Puss!

    SvaraRadera