torsdag 17 februari 2011

lååååååååånga torsdagar...

Japp som titeln visar har det varit en lång dag på jobbet. Detta är dock inte så negativt som det kan låta... vist det är aldrig kul att mer eller mindre vara en del av inventariet på jobbet, men å andra sidan får man ju mycket gjort! Klassen har varit fantastiska ytterligare en dag! DET ÄR LYCKA! Idag har de tillverkat jättefina månadsteckningar som jag satte upp på ena väggen i klassrummet, de har även räknat matte och så läser de så fantastiskt bra med sina läskompisar! Tänk att de bara går i ettan - jag är så stolt!

På eftermiddagen hade jag tre jättefina utvecklingssamtal och därefter blev det till att kopiera ett berg med papper, så som sagt sent hem blev det!

Väl hemma var det varm mat på bordet ännu en gång! Wow två gånger på en vecka :) LYX!!
Efter maten var det allmänt röj, plock och fix, Klara var supertrött och gick och lade sig vid 18.30 tiden, konstaterade under röjandet att Klara använder tre olika väskor när hon ska åka till skolan (lite beroende på dagsform), disken har motats på stången och Amanda tog ett varv med snabeldraken!

När allt var fixat inför den stundande fredagen satte jag och Amanda oss ner med varsin kopp te och bläddrade i olika kataloger H&M, Gudrun Sjöden och Ellos var ögongodis denna kväll. Ett och annat guldkorn hittade vi allt och påskkänningar fick vi också när vi kom till påsksidorna i Ellos. Får väl se om man gör en beställning eller om man lever på de kläder som mina älskade mamma och syster hade med sig i söndags. JAG ÄR ER MYCKET TACKSAM!!

Imorgon är det fredag, jag ska på utbildning direkt efter jobbet och sedan blir det väl lite handlande innan man kommer hem och får landa! Jippie, nästa vecka blir det sportlov :)

Ses och hörs!

<3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar