lördag 12 februari 2011

Pubafton :)

Tänk att det har hänt! För första gången under min tid som Barvabo ska vi då gå på krogen - I Barva!!
Jag håller tummarna för att blir en riktig toppenkväll och att alla kära barvabor över 18 årssträcket dyker upp!  Snart blir det duschen och mot kvällskvisten bär det iväg till storfamilj Norlin för lite förförtäring - mycket trevligt!

Under förmiddagen har jag jobbat, jag skulle fylla i en rapport inför medarbetarsamtal på onsdag, har också planerat inför kommande utvecklingssamtal, ordnat matteläxa och haft lite mailkorrespondens.

Mailat har jag även gjort med ett par goá brudar från studietiden mina älskade Malin och Marré - som jag saknar er och tänk snart ska vi kanske kryssa ut på böljan den blå prata gamla minnen och dricka mumsiga drinkar!

Gårdagens arbetsdag gick otroligt snabbt! (Som vanligt) Det enda som faktiskt tog tid var att ta sig till jobbet, oplogade vägar och ur usla halvplogade vägar var vad som erbjöds så både jag och Svarta Pärlan (numera bedrövligt grådaskig) skuttade fram i samklang... Backe upp och backe ner tills vi inte orkar mer...

Efter jobbet blåste jag (och Svatta Pärlan) in till Eskilstuna för att fira kära Sara som har blivit en stor kicka! Det är alltid lika trevligt att träffa sina vänner! Sedan hem och elda, äta och dippa lite morötter till Lets dance! Jag och Tjejerna hejar på Figge och Oxana men det finns andra som också är otroligt duktiga! Det blev hyfsat i säng runt 23 och en riktigt härlig sovmorgon. Det är alltid härligt att vakna och se en klarblå himmel och strålande sol! Så jäkla underbart var det dock inte att sticka ut näsan, urrrrr och burrrr vad kalt och liksom råfuktigt det är ute, jag tror jag nöjer mig med att beskåda det vackra vädret från insidan idag.

Nu ska jag ta ett ryck i största allmänhet här hemma, imorgon ska vi få hit släkt och vänner för firande av fröken blivande 9 åring! Ska bli väldigt trevligt att se alla. Men först ska vi ju bestiga hästar igen! Håller tummarna för att monsterna håller sig på mattan denna gång!

Men innan hästbestigningen... PARTY PARTY!! BARVA BYGDEGÅRD HERE WE COME :)

<3

Ett naturens underverk, jag säger bara KÄRLEK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar