onsdag 2 februari 2011

Jag förstår inte?



Tänk att man kan bli så i extas över en blogg att man glömmer brödet i ugnen... nåja jag han rädda det i alla fall! Nu har jag fixat och donat lite på sidan utan att en viss blivande 12 åring har hängt över en.

Jag kom på mig själv med att vara glad när jag åkte hem idag och det var difinitivt inte för att bilen strålade av renhet eller så, nej det berodde på att det var ljust ute och på att jag ska dricka vin med en kompis på fredagkväll samt att (konstigt nog) jag ska börja rida på söndag! Detta efter att intagit ett väldigt passivt och markbundet stälningstagande de sista 15 åren till dessa gnäggare som man behöver stege för att bestiga... typ!


Så spänningen är olidlig :)

Nehepp nehöpp dax att sluta för idag = dag 1!

Hej svejs <3


     Så  här blev resultatet!

1 kommentar:

  1. Wowho! Kulikul att du grejade det! Super enkelt va? Och så himla kul! Älskar att skriva av mig!

    Love you och välkommen till blogg-träsket :)

    Puss å kram

    SvaraRadera