torsdag 3 februari 2011

Åter vid datorn...

Så, då har man avverkat ännu en härlig arbetsdag :) måste säga att jag har ett fantastiskt jobb!! Efter att ha rättat, kopierat och planerat, sorterat papper och allt annat som har med skolvärlden att göra så insåg jag att jag behövde luft! Jag har den stora turen att arbeta i strängnäs bara ett stenkast från Mälaren så innan jag tog bilen hem de dryga 30 minuterna tog jag mig en härlig promenad i solskenet och beundrade Mälaren och dess närområde.

Idag är det inga aktiviteter inplanerade vilket känns skönt och lite konstigt. Det enda som ska göras förutom att ta hand om den ständigt briserande bomben som mitt hushåll är, är att jag ska åka och hämta den blivande 9 åringen!

Jag håller på att spåna kring olika alla hjärtans dag pyssel också, inte nog med att blivande 9 åringen fyller då, nej jag har ju mina 17 juveler på jobbet och den blivande 12 åringen att tillgodose här hemma. Juvelerna har i alla fall fått börja göra Hjärtpyssel idag - vi tillverkade hjärtan i lera, allt akompanjerat till tonerna av rockklassiker!

Nej som sagt dags att fara för att hämta hem en viss miss fröken!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar