tisdag 1 mars 2011

Krax krax sa kråkan...

Jajamensan det är oturskråkan jag menar... som du säkert vet så gjorde jag en volt på en isfläck utanför entrén på jobbet igår... och ja sviterna av den har gjort sig påminda hela dagen. Jag fattar inte hur man kan komma från en hel dag i Romme utan att göra en enda vurpa till att dratta på ändan på plan mark?? Jag känner för att stämma någon!!!

Annars har det varit en bra dag, fick ju en rejäl natts sömn och det var en mycket trevlig grund :) sedan pratade jag med min väldigt efterlängtade vän Malin på vägen till jobbet! En riktig positivitetsdos :)

Självklart blir det långa och slitiga dagar utan någon extra vuxen i klassen men det är den bästa klassen som finns så det går så länge som det går. Matteprov har vi haft och alla var knäpptysta och djupt fokuserade. Sedan har vi börjat med en ny mattebok och alla var så spända inför att börja med subtraktion...

Efter skoltid blev det massor av kopiering och planering samt en liten minikurs i hur nya kanonerna fungerar (inte för att jag har någon själv eller så...). Roligt var också att Niina var förbi på en snabbvisit.

Var väl hemma vid 17.50 tiden slängde i mig en bit mat, han faktiskt med en kopp te också och sedan var det dags att byta om för att sticka ner till gympan. Gympan var inte fullt så rolig när man har ont som den brukar vara men det gick! Nu är jag nyduschad och redo för sängen och värme, har frusit mig igenom ännu en dag... börjar fundera på att gå till doktorn eftersom jag är så ruggig hela tiden.

Nej som sagt, sömn var det!

Natti natti

<3

1 kommentar:

  1. Det var underbart att få prata med dig!!!
    Kram Malin

    SvaraRadera