onsdag 23 mars 2011

Jippie!!

Äntligen har ett av elektonikens under hänt och min dator is back to life :)
Idag har jag ännu en gång varit hemma med en kraxig Klara, hon hostar och är hes men är annars vid gott mod. Idag åkte cykeln fram och hon har cyklat upp till grannen några varv och så har hon plockat tussilago! Jag hittade en igår när jag var på promenad men hon hittade ett helt gäng!



Jag har rivit runt i trädgården, tvättat, diskat, dammsugit osv... gjorde även en stor omgång med cilliconcarne - mums! Ska ha med mig lite till matlåda imorgon för det lär bli sent har 13 IUP:er att skriva + veckobrev och planering inför nästa vecka.

Passade på att åka in tidigare till stan idag när jag hade hunnit undan en del hemma, jag ska på kryssning med några kära tjejkompisar i helgen och behövde en ny stass. Hittade en enligt eget tycke snygg klänning på H&M som jag köpte, den fick godkänt av kära Lotta som jag snubblade över utanför provhytten. Det var så roligt att träffa dig gumman! Alldeles för länge sedan sist! Jag Lotta och hennes Henrik passade på att ta en fika innan vi skildes åt, dom mot banken och jag för att ta bilen till Linedancen.

Min dansklänning :)

Linedancen var självklart superkul men nu börjar det nog ta stopp i huvudet på mig för den här dansen satte jag inte (första gången) Helena som är danslärare lovade att nästa gång ska vi bara repetera gammalt, TACK O LOV!! Vi måste också börja planera inför den 27 april - då ska vi nämligen ha uppvisning...

Men nu hägrar sängen!

<3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar