fredag 22 april 2011

Arrrrrrrg!!!

Igår skrev jag ett jättelångt inlägg så hakade Internet upp sig och det kunde inte publiceras morrrrrr.... så nu känner jag mig rätt sur - och öm i kroppen. Jag och tjejena höll nämligen på och storstädade poolen igår, det tog minst tre timmar, så ett rejält pass blev det. Det var extremt skitigt massor med pollen, löv och äcklig gägga :( nu är den dock några snäpp fräschare och är i skrivande stund på väg att fyllas med rent fräscht vatten :)

Efter poolstädandet gjorde jag och Amanda iordning potatisgratäng och till den serverade jag grillad kyckling alà Ekängen och mumsig grönsallad samt rikligt med fetaost MUMS en riktigt härlig påskmiddag.

Förutom storstädning av pool och andra hushållsbestyr så passade jag på att njuta av den underbara värmen och solskenet - äntligen är det påsklov :) har också gått och haft dåligt samvete för att jag har frossat loss på godis (har haft uppehåll på sötslisk i 3 mån) men insåg efter en del tänkande att det nog inte var så farligt att gå loss på godiset efter ett 3 timmars poolpass!

Vårspattig katt :)

Odden jäser i solen...


I torsdags valde jag ett enklare alternativ en kvasten till blåkulla (brukar bli sådan lång tur) och var hemma och tog han om det monsturösa tvättberget, åt goda hemmagjorda hamburgare och njöt av solen!

Mumsiga burgare med salsa i smeten!


Älskar majs - borde ätas oftare!


Efter god lunch och solslappande tog jag bilen in till stan och hämtade ut mina efterlängtade linser! Jag passade också på att shoppa en jättesöt kofta som jag gått och spanat på den har orange/röda penséer på sig samt min favoparfym som var slut (vaniljdoft och heter Vanilla).

Mönster och färg på min kofta :)


Väldoftande parfym!!


Efter shoppingen for jag till Öppen dans (linedance) sååååå kul att vara tillbaka och få friska upp minnet av alla danserna igen! Också superkul att se andra dansare från andra kurser som har kommit aningens längre än en annan... vissa bokstavligt talat studsade fram!

Ses och hörs!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar