onsdag 11 maj 2011

gröna veckan

Så är man åter tillbaka vid datorn efter ett lååååångt uppehåll!

En vecka har det gått sedan sist och jag har hunnit med både smått och gott.

# Lite linedance på torsdagen
# Shopping, besök på vårdcentralen samt minimyskväll med några goá brudar på fredagen,
# En riktigt lyckad möhippa för Pernilla på lördagen, den innehöll bland annat körning med boogiebil, vin och chokladprovning, minigolf, god mat och ett långt härligt bad i en badtunna!
# Söndagen drogs joggingskorna på och ett besök hos svåger och svägerska + en avkortning av hårlängden (ingenting drastiskt bara bort med slitet).
# Måndagen följde jag med Jessica till stallet efter jobbet det blev en jättehärlig långrit på hennes mysiga häst :)
# På tisdagen startade gröna veckan på skolan och jag tillbringade några timmar på en åker i rollen av en pappa från Guatemala! Bidde lätt sliten av att gräva med en barnspade...
# Idag tisdag började med punktering på nya bilen :( väl på jobbet gick min, Solveighs och Jessicas klasser till Vindskyddet där fikade vi och lekte lekar :) MYYYYS!! När jag kom hem var jag helt färdig och jag tror till och med att jag slocknade på verandan. Nu på kvällskvisten har jag varit iväg och joggat, segheten i kroppen satt kvar till att börja med men när jag väl kom igång så flöt det på fint!

Nu bär det av mot bädden!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar