torsdag 26 maj 2011

full fart framåt...

Så efter en helvetisk natt med frossa som slutade med att jag sov i min fleecemorgonrock och raggsockor under täcket och fleecefiltarna.... så har man haft ännu en fartfylld dag!

Skoldagen var milt sagt intensiv det märks att det inte bara är fröken som är trött... som tur är så är det snälla barn jag har i min klass! Efter skolan vart det planering och PODB skrivningar (personliga omdömes data basen). Sedan bar det hem för ca 40 minuters hemmavistelse innan jag for in till Eskilstuna för ytterligare ett danspass i linedancens tecken :) det märks dock att det börjar närma sig sommarledigheten för det var lite folk som dök upp.

Efter dansen var det upphämtning av Amanda med kompis från teatern och sedan hemgång.

Imorgon ska jag åka på dubbla klassresor så ett och annat telefonsamtal skulle avverkas, Klara ska också spela fotbollsmatch på onsdag så även där skulle det ringas och bokas in tid och plats...

Det kommer bli ett intensivt veckoslut med Sagostigen under hela morgondagen, Häradsskogen till kvällen + övernattning, lördagskvällen ska spenderas med ett par brudar över en flaska vin. Söndagen bjuder på teaterföreställning och arbete på dragracingbanan på Kjularakan...

PUST och jag har inte ens ett liggunderlag tills imorgon natt, tror minsann det är dags att gå och sova så man kan hasa sig upp till en ny intensiv dag då fler saker ska fixas och packas!

Natti natti!

<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar