tisdag 7 juni 2011

mälardopp och svettig gympa...

Idag har jag åter varit på jobbet! När jag kom till klassrummet efter morgonmötet stod hela min klass i sommarskrudar redo för att gå in på lektion!

Inte har det blivit mycket gjort inte, jag tror alla mer eller mindre har siktet inställt på sommarlov. Vi jobbade i alla fall en del med att göra klart. Jag hade bett att få komma tidigare till maten med klassen för efter lunch bar det iväg på utflykt till Abborrberget, där blev det sol och bad och saft och kaka. Nästan hela klassen var i sjön även fröken!

Annars har jag försökt att undvika solen idag, blev en aning grillad av solen igår vid hamburgergrillningen...

Var hemma strax efter 17 och intog en alternativ middag = yohurt, kallt kött och en riktigt grov smörgås. Han med att slappa på verandan en stund (var rätt slut) och prata med mamma. Sedan stack jag och Mandis ner till Ärla för ett riktigt svettigt gympapass, rörelse i denna värme skapar lätt svettningar :)

Nu efter duschen har jag druckit dagens första kopp te och ätit lite kvällsmat och så lite bloggande förstås :)

Men nu är det natt!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar